martes, 6 de noviembre de 2012

Excursió a Xirivella


Excursió a Xirivella

Avui hem fet una excursió a Xirivella, per tal de veure i que ens explicaren la funció de  La Casa de la Cultura. Després hem visitat la residencia Savia, en la que ens han ensenyat les instal·lacions, hem vist una mostra de pallassos en directe, i la TASOC del centre ens ha explicat quina es la seua feina a la residencia.



Mai havia anat a Xirivella, però m’emporte un bon record d’allí.

La visita a la casa de la cultura m’ha paregut del mes interessant de l’excursió, ja que el gestor cultural de l’Ajuntament ens ha explicat quin es el seu treball i com organitza les activitats culturals. També ens ha comentat com optimicen els seus recursos per tal d’estalviar.

  A Xirivella el seu segell personal es que realitzen un festival de Pallassos durant 14 anys seguits i amb molt d’èxit.  Ens han explicat com fomenten que els mes menuts s’interessen per el teatre.
Després hem anat a la residencia de la Tercera Edat  Savia. Hem vist un  espectacle en directe de pallassos, com interactuaven amb els residents. Ha sigut molt divertit voreu en directe, perquè mai havia vist aquest tipus d’espectacle.

La TASOC del centre, seguidament ens ha fet una presentació molt completa de la seua feina. Quin tipus de tallers realitza, com s’organitza les activitats, quin es el tracte professional que te amb la psicòloga i la treballadora social. M’ha agradat molt com ho explicava, i ja m’he imaginat jo, que faria si   estaguera treballant allí... que il·lusió!

Al finalitzar la excursió, hem anat el meu grup a visitar la Fundació Bancaixa, per a poder acabar el treball que dema hem d’exposar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario